#MYCYBERSALE 2017: Jualan Online Terbesar di Malaysia


#MYCYBERSALE 2017 adalah salah satu acara yang dinanti-nanti buat mereka yang bergelar "Online Shopper". Bagaimana pun #MYCyberSale telah pun menutup tirainya setelah berlangsung selama lima hari yang bermula pada 9 Oktober 2017 sehingga 13 Oktober 2017. Ini dalah kali ke empat acara ini diadakan. Pada korang yang tidak tahu apa itu #MYCyberSale, jom kita baca sedikit tentangnya.

Apa itu #MYCyberSale?

#MYCYBERSALE adalah acara yang diadakan dibawah inisiatif Digital Malaysia oleh Malaysia Digital Economy Corporation (MDEC) sebagai pemangkin dalam membangunkan industri e-Dagang serta meningkat budaya membeli belah secara online di Malaysia.


Dengan adanya #MYCYBERSALE, MDEC membawa industri e-Dagang pada tahap yang lebih jauh dan mempunyai piawaian global. Semua pihak iaitu peruncit dan pedagang dalam talian, pembekal gerbang pembayaran, logistik, pemain industri, institusi kewangan serta penyedia perkhidmatan telekomunikasi dan instruktur di kumpulkan dibawah satu bumbung maya.

Objektif #MYCYBERSALE

Catat Ulasan

Sekiranya ada artikel yang diolah semula, sumber akan dinyatakan. Artikel yang tidak disertakan sumber adalah hak milik The Ariazir. Sekiranya anda ingin mengulang siar artikel The Ariazir, sila hubungi The Ariazir terlebih dahulu.

© Hakcipta terpelihara The Ariazir 2017

Terbaru Lebih lama