Aplikasi Youtube Untuk Andoid dan iOS Dengan Wajah dan Fungsi Baharu

- September 06, 2017
Aplikasi Youtube Untuk Andoid dan iOS Dengan Wajah dan Fungsi Baharu

Jika korang perasan aplikasi Youtube mobile untuk platform Android dan iOS telah berubah. Sudah semestinya dengan pelancaran logo terbaru, kini aplikasi Youtube juga mahu membuat perubahan termasuklah dari segi antaramuka dan juga fungsi baharu.

Baca juga: Youtube Kini Hadir Dengan Wajah Dan Logo Serba Baharu

Pembaharuan yang dilakukan pada asalnya tidaklah nampak terlalu ketara kecuali pada logo baru. Tapi jika diperhatikan betul-betul pada 'header' kelihatan tiada lagi warna merah sebaliknya ditukarkan kepada warna putih. Nampak janggal sikit disitu.

Sebelum dan Selepas Kemasikin Terbaru Aplikasi Youtube Mobile

Fungsi Baharu Aplikasi Youtube

Kita lupakan sebentar pada rekabentuk antaramuka Youtube yang aku rasa ramai yang mungkin buat tidak endah dengannya. Bagaimana pula dengan fungsi baharu? Bagus sangatkah fungsi yang ditambah oleh Youtube kali ini. Mari kita korek satu per satu fungsi baharu yang ada untuk kemaskini terkini.

Fungsi Baharu Aplikasi Youtube

So, macam mana dengan fungsi baharu aplikasi Youtube kali ini? Menarik bukan. Tak puas tengok infografik ni. Jom tengok video di bawah ini. Jangan lupa subscribe yer.
Advertisement

Sekiranya ada artikel yang diolah semula, sumber akan dinyatakan. Artikel yang tidak disertakan sumber adalah hak milik The Ariazir. Sekiranya anda ingin mengulang siar artikel The Ariazir, sila hubungi The Ariazir terlebih dahulu.

© Hakcipta terpelihara The Ariazir 2017

EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search